Hopp til innhold

Miljøgebyr på felleskostnader

Fra og med 1. januar 2017 innføres miljøgebyr på felleskostnadene på kr. 49 pr papirfaktura som sendes ut.

Vi ønsker å effektivisere våre utsendelser til våre forvaltningskunder og deres andels- og seksjonseiere. Dette gjør vi fordi vi ønsker å redusere kostnadene ved produksjon og utsendelse av papirfaktura for boligselskapene, og fordi vi ønsker å redusere bruken av papirutsendelse, da dette gir en miljøgevinst.

spar miljøet

Vær miljøbevisst og velg AvtaleGiro eller eFaktura. Andels- og seksjonseierne kan unngå miljøgebyret ved å ta i bruk AvtaleGiro eller eFaktura. Ved å velge en slik løsning vil man ikke bli belastet gebyr i forbindelse med betaling av felleskostnader.

BORI BBL skifter forvaltningssystem

1. desember 2022 skifter BORI forvaltningssystem. …

Forsikring for boligselskap med forretningsføreravtale i BORI

BORI har gjort det enkelt for deg som sitter i sty…

Migrering til Styret.com

Nå endrer BORI datasystem fra Hårfagre til Styret.…

Ny portal for styremedlemmer

I løpet av de nærmeste ukene skal alle styrer over…

Nyhetsarkiv