Hopp til hovedinnhold

Utfordringer med pålogging?

Publisert 25. feb. 2020
Medlem

Det kan være ulike årsaker til at du ikke får logget deg på nettside eller app. De to mest vanlige årsakene er at du ikke har opprettet en BBLiD, eller at vi ikke har oppdatert kontaktinformasjon (e-postadresse og telefonnummer) på deg i vårt medlemsregister.

For å kunne logge deg på Portalen, fordelerformedlemmer.no eller appen BORI Medlem, må du opprette en BBLiD. BBLiD er unik, og er koblet opp imot din e-postadresse og/eller telefonnummer.

Slik oppretter du en BBLiD: Klikk på «Registrer bruker» på den siden du ønsker å logge deg inn på, feks: Min side på fordelerformedlemmer.no Tast inn e-postadresse eller telefonnummer, og opprett et passord. Du vil da få tilsendt en pin-kode som du må taste inn for å bekrefte din identitet. Følg så videre instruks som blir gitt på nettsiden eller appen.

Hvis du opplever problemer med å logge deg inn eller opprette en BBLiD, kan det være at du ikke står registrert med korrekt e-postadresse eller telefonnummer i vårt medlemsregister. Hvis det skjer, send en mail til medlem@bori.no så skal vi hjelpe deg.

Flere artikler