Hopp til innhold

Min side og BORI appen er ikke tilgjengelig fra 1. januar

Min Side vil bli stengt i januar og det vil da ikke være mulig å logge seg inn.

Publisert: 30. desember Lesetid: 1-3 minutter
illustrasjon av e-post

Nedstengningen skyldes bytte av datasystem hos BORI. Når Min side er oppe og går igjen, vil det være via en ny Min side som heter Nabonett. Du vil få beskjed via vårt nyhetsbrev og nettside når Nabonett lanseres.

Dagens app (BORI BBL) legges ned 1. januar. Medlemskort vil bli tilgjengelig via den nye Min side (Nabonett).

Trenger du opplysninger som finnes på Min side i mellomtiden, f.eks. medlemsnummeret eller ansiennitetsdato, send en e-post til medlem@bori.no eller ring 63 89 02 00.

Vi minner om at du som medlem kan fortsette å tjene opp bonuskroner ved å betale med allerede registrerte kort. Det vil ikke være mulig å legge til nye kort eller utbetale bonus før nytt datasystem er på plass. Nye medlemmer vil dessverre ikke få mulighet til å ta del i fordelsprogrammet før Nabonett er oppe og går.

Vi beklager ulempen nedstengning medfører.

Les mer om bytte til nytt datasystem her