Hopp til hovedinnhold

Slik logger du deg på Nabonett

Som medlem i BORI og/eller beboer i et forvaltet boligselskap kan du logge deg inn i Nabonett for å finne både medlemsbevis og/eller informasjon om din bolig.

Publisert 14. feb. 2024
Lesetid: 3 min.
Medlem

Innlogging gjøres via «Logg inn» knappen øverst i høyre hjørne på nettsiden eller direkte på Nabonett ved å klikke her

Følg deretter veiledningen under for å registrere bruker og logge inn.

  1. Klikk deg inn på Nabonett
  2. Registrer ny bruker ved å trykke på «Registrer deg nå» (dette gjelder kun første gangen du skal logge deg inn)
  3. Fyll inn e-post og trykk på «Send bekreftelseskode på e-post»
  4. Fyll inn din mottatte 6-sifrede bekreftelseskode
  5. Klikk på «Verify code»
  6. Fyll inn resterende tomme felter/velg deg eget passord og trykk «Fortsette»
  7. Bekreft at du er deg gjennom BankID
  8. Nå er din bruker registrert.

Menyer i Nabonett

Menyvalget i Nabonett tilpasses etter din tilknytning til BORI. Hvis du har et medlemskap i BORI vil du se valget «Medlemskap» i menyen – hvis du ikke er medlem, vil ikke valget vises for deg.

Min profil:

Her vil du se hva som er lagret på din profil av navn, e-post og telefonnummer og dine samtykker. For å få tilgang til opplysningene vi har om deg, må du ha bekreftet din identitet med Bank-ID. Hvis det mangler, vil du se det gule feltet som vist nedenfor. Hvis alt er i orden, vil du se det grønne feltet.

Skjermbilde av et profiladministrasjonsgrensesnitt med redigerbare felt for personlig informasjon som navn, e-post og passord.
Identitet er ikke bekreftet med Bank-ID.
Skjermbilde av en nettside med en profildel som viser et varsel om at identiteten er bekreftet ved hjelp av bank d, og detaljer er arkivert under 'min profil' i en navigasjonsfane.
Identitet er bekreftet.

Bolig:

Eier du en bolig som er forvaltet av BORI, vil du på menyen Bolig kunne finne informasjon om blant annet felleskostnader og dokumenter knyttet til boligen. Her finner du også kontaktinformasjon til styret. For å få opplysningene må du klikke deg inn på:

Skjermbilde av et brukergrensesnitt fra nabonett, som viser en seksjon med tittelen 'boliger' med en grafikk av et hus og informasjon om en eiendom merket "[demo] bori bokbygrenda, seksjon 05, h0105.
Klikk deg inn på den boligen du ønsker informasjon om.

Årsoppgave:

Her finner du årsoppgavene som er knyttet til boligen/-ene du eier.

Et skjermbilde av nettsiden som viser en sidebar med fire danske alternativer: bolig (bolig), medlemskap (medlemskap), årsopgave (årsrapport) og min profil (min profil).
Her finner du årsoppgaven din.

Medlemskap:

Her vil du finne medlemsbeviset ditt.

Skjermbilde av et brukergrensesnitt merket "nabonett" med menyvalg for "bolig", "medlemskap", "årsoppgave" og "min profil" på en ren blå og hvit bakgrunn.
Pr. dags dato vil du kun se medlemsbeviset ditt under Medlemskap.

Nabonett er under videreutvikling og med tiden vil fordelsprogrammet og bonussparing, samt annen informasjon være synlig på Nabonett. Selv om ikke fordelsprogrammet er synlig på Nabonett enda, fungerer det fremdeles som før. Har du registrert ditt betalingskort fortsetter din bonusoppsparing automatisk når du bruker betalingskortet i butikker som er en del av fordelsprogrammet.

Får du ikke opp medlemsbevis etter at du har bekreftet med bank id? Det kan være fordi vi mangler ditt fødselsnummer i vårt system. Har du spørsmål til innlogging eller annet, kontakt oss gjerne på medlem@bori.no 

Medlemskort for BORI med navnet ola nordmann, medlemsnummer 80000, og ansiennitetsdato 01.01.1970 på blågrønn bakgrunn.
Slik ser medlemsbeviset ut på Nabonett.

Flere artikler